2013. augusztus 17., szombat

Újabb pacsni, tökmag liszttel és fenyőmaggal


Reggelire húsos szalonnát sütöttem, kihasználva még a szabadság utolsó napjait.
Korábban nem volt kérdés, hogy kenyérrel ettük volna. Most azonban zöldségekkel, salátával és pacsnival.
Hasonlóan készül mint az előző bejegyzésben, csak most tökmagliszttel és fenyőmaggal bolondítottam meg.

Hozzávalók:
3 tojás
3 evőkanál lenmagliszt,
3 evőkanál tökmagliszt (ettől kicsit zöldes beütést kap),
csipetnyi szódabikarbóna,
maréknyi fenyőmag,
kókuszolaj vagy maradék szalonnazsír a sütéshez.





A tojásokat a sóval felvertem és elkevertem a lisztekkel és a szódabikarbónával. Jól formázható masszát kaptam, elapított zsemleformára igazítottam és a zsíradékban néhány perc alatt mindkét oldalát megsütöttem.
Ebből a mennyiségből 5 nagyobbacska pacsni lett.


Nincsenek megjegyzések: