2009. szeptember 6., vasárnap

Alma bundában





A múlt vasárnapi palacsinta reggeli sikerére tekintettel, ismét amerikai palacsintát készültem sütni ma reggel. El is készítettem a palacsinta masszáját, ezt megtalálod az amerikai palacsinta megjegyzésnél. Amikor a konyha ablakon kinézve felfedeztem, hogy az almafán még van néhány szép piros alma. Korai, nyári alma, a fajtáját nem tudom, de hatalmasra nő. Harsogó és finom.

Egyet meghámoztam, a közepét kivájtam és fél centi vasta szeletekre vágtam.

Mivel az amerikai palacsinta masszájába nem könnyű belemártani, úgy készítettem el az alma bundáját, hogy egy evőkanállal a masszából a palacsinta sütőbe tettem, rányomtam az alma szeletet. A fordítás után kicsit ellapítottam, így az almaszelet mindkét oldalára jutott palacsinta.

Fahéjjal szórtam meg, de lekvárral vagy csokisziruppal is finom.

Nincsenek megjegyzések: