2014. március 7., péntek

Áfonyás muffin


Annyit beszéltünk mostanában az áfonyáról, és pont volt itthon :)
Pocak Panna áfonyás muffinját sütöttem meg.

Ismét csak hangsúlyozom, hogy a sült gyümölcsök a kompromisszum kategóriába tartoznak a paleon belül, én viszont nagyon szeretem, és néha megengedem magamnak :)


Hozzávalók:
150 gramm mandulaliszt,
40 gramm olvasztott kókuszzsír,
2 tojás,
2 evőkanál eritrit,
őrölt vanília,
csipetnyi szódabikarbóna, pici citromlével,
és 100 gramm friss kék áfonya.

A tojásokat kikevertem az eritrittel és az olvasztott kókuszzsírral. Beleszórtam a vaníliát és a mandulalisztet, beletettem a citromlével felfuttatott szódabikarbónát. Alaposan kikevertem, majd lazán beleforgattam a megmosott áfonyákat.
10 pici szív alakú muffinformát töltöttem meg és 20 perc alatt középmeleg sütőben megsültek.


Nincsenek megjegyzések: