2014. január 12., vasárnap

Rozmaringos marha felsál bazsalikomos karfiolrizzsel (paleo)


Marhafelsál, sóval, borssal fűszerezve, szalonnával és rozmaring ággal a tetején sütve. 

Cseréptálba tettem a befűszerezett, beirdalt marhahúst, alá két evőkanálnyi kókuszzsírt és fél deciliter vizet öntöttem. Szalonnával és friss rozmaringággal a tetején, lefedve sütöttem két órán át a sütőben. Közben többször locsolgattam a saját levével, hogy ne száradjon ki a hús.


Köretnek bazsalikomos karfiolrizst készítettem.

Egy fej karfiolt rózsáira szedtem, megmostam és késes aprítóban rizsszem méretűre daráltam. Sokkal egyszerűbb mint kézzel, késsel apróra darabolni és minden alkatrész felhasználható, a törzse is.
Wokban egy kanálnyi kókuszzsíron megpirítottam, sóztam és bazsalikom levelet daraboltam rá, két-három evőkanálnyi vízzel 10 perc alatt puhára pároltam.

Nincsenek megjegyzések: