2014. január 21., kedd

Csirke garam masala-val


 A garam masala, indiai fűszerkeverék, az igazi indiai szakács maga készíti és nem is szívesen árulja el az összetevőket. Én elárulom az enyémet :) koriander, római kömény, szegfűbors, szerecsendió, kardamom, babér, ánizs, bors és szegfűszeg finomra őrölve. Nagyon egzotikus ízvilág, csak ritkán használom, de ma kedvet kaptam hozzá.

Egy csirkemellet és húsos szalonnát apró darabokra vágtam és egy kanál zsírral a wokba tettem pirulni. Fűszereztem sóval, borssal, garam masala-val, kurkumával és néhány curry levéllel.
Nem tettem vizet a pároláshoz, viszont a darabokra vágott cukkínit, kápiapaprikát és néhány összedarabolt kelbimbót rászórtam a húsra. Annyi idő alatt a csirke mell is elkészült, mint a zöldségek.

Lefedtem, 15-20 percig pároltam, közben többször átforgattam.



Különleges keleties egytálétel.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: