2013. november 17., vasárnap

Steak



Ma ismét ünnepeltünk :)

Az ebéd steak és göngyölt máj volt párolt zöldségekkel.

Szombaton gyönyörű marha fehérpecsenyét vettem. Próba képpen 4 szeletet tettem félre, hogy steak-et süssek.
A göngyölt máj volt a B terv :) hátha sikerül ehetetlen cipőtalpat varázsolnom. A göngyölt máj elkészítéséről már korábban írtam egy bejegyzést. Azóta változott a köret és ízesítés, amihez bio vegetát használok.



Én a jól átsütött verziót választottam.

Másfél centi vastag szeleteket vágtam a fehérpecsenyéből. Sütéskor fontos, hogy szobahőmérsékletű legyen a hús és hogy szárazra töröljük. Közvetlenül sütés előtt fűszereztem sóval és borssal. Kevés kókuszzsírban mindkét oldalát a szeleteknek 4-4 percig sütöttem.
Ezután még 10 percre a pecsenyelével meglocsolva a sütőbe tettem.

Kelbimbót, gombát és csicsókát pároltam hozzá.

A desszert gesztenyelisztes palacsinta volt csokis avokádókrémmel, de erről majd a következő bejegyzésben írok :)

Nincsenek megjegyzések: