2014. február 1., szombat

Kakukkfüves barna csiperke krémleves


Méltatlanul elhanyagoltam mostanában a leveseket, ezért ma ebédre barna csiperkéből készítettem krémlevest.

Hozzávalók:

2 kisebb fej vöröshagyma,
250 gramm barna csiperkegomba,
1 kisebb sárgarépa,
1 kisebb fehérrépa,
4-5 szál friss kakukkfű,
2-3 babérlevél,
só és bors
egy kanál zsír (kókusz, sertés, liba)

A zsírban megdinszteltem az apróra vágott hagymát, hozzátettem a megtisztított szeletekre vágott gombát, a kockákra vágott sárga és fehérrépát. Néhányszor átforgattam, majd felöntöttem egy liter vízzel. Sóztam, borsoztam, rádobtam a kakukkfüvet a babérlevelet és fél óra alatt puhára főztem.
Kicsit hűlni hagytam, kivettem a kakukkfű szárakat, a kis levelek már lefőttek róla és a babérlevelet.
2-3 evőkanálnyit félretettem a gomba, és a répák keverékéből levesbetétnek, a többit botmixerrel simára kevertem.

A sűrítéshez csak a zöldségeket használtam, tehát saját magával sűrítettem a levest.

Még nem mondtam, de ez is paleo :)

Nincsenek megjegyzések: