2014. február 9., vasárnap

Kínai kel saláta




Csirkét sütöttem, igazi paleosat, nem ám bolti táposat :D és göngyölt májat, salátát szerettem volna hozzá,majonézeset :D
Hogyan oldja meg a paleos, ha majonézeset szeretne? Majonézt gyárt paleosat. 
Nekem erre ma nem volt időm, így kókusztejszínt kevertem olivával, mustárral és borecettel, ezt tettem a kínai kelre és a lilahagymára.

Hozzávalók:

1 kisebb fel lilahagyma,
1 fél fej kínai kel (a levelek felső részét használtam, a többi részéből főzelék lesz)
2 evőkanál oliva olaj,
1 evőkanál borecet, (nekem vörös volt itthon)
1 kávéskanál mustár,
5 evőkanál kókusztejszín,
só. 



A hagymát felkockáztam és besóztam, a kínai kelt apróra vágtam. A kókusztejszínt kikevertem az olivával, a borecettel és a mustárral. Az egészet összekevertem és hűtőbe tettem egy órára.

A kínai kel háromszor annyi fehérjét tartalmaz, mint a fejes káposzta. Sok C-vitamint, ásványi só és karotin is van benne. Fehérjéje könnyen emészthető. Íze a fejeskáposztáére emlékeztet, de gyengébb, kevésbé karakteres.
(wikipédia)

 

Nincsenek megjegyzések: