2014. február 23., vasárnap

Boci szelet


Eljött az ideje, hogy kipróbáljam a totut (tojásfehérjéből készült túró).
A saját kezűleg gyártott totuhoz még nem volt merszem, ez még "boltiból" van.
Most nézem, hogy én pont fordított sorrendben raktam a kakaós és a  totus masszát a tepsibe :) na majd legközelebb...

Hozzávalók a kakaós tésztához:

200 gramm mandulaliszt,
2 evőkanál holland cukormentes kakaó,
3 evőkanál eritrit,
6 tojás,
vanília,
késhegynyi szódabikarbóna megfuttatva pici citromlével.

Hozzávalók a fehér krémhez:

200 gramm totu,
150 ml kókusztejszín,
1 evőkanál eritrit,
citrom reszelt héja,
vanília.

A kakaós tésztához a 6 tojást simára kevertem az eritrittel, a vanília porral és a kakaóporral. Hozzáadtam a mandulalisztet, és a citromlével megfuttatott szódabikarbónát.
A totut botmixerrel simára kevertem a kókusztejszínnel az eritrittel és a vaníliával.
Sütőpapírral bélelt tepsibe öntöttem a kakaós masszát és belekanalaztam a totus krémet. Legközelebb fordítva fogom. Először a totus masszát kanalazom bele és ráöntöm a kakaós masszát.

35 perc alatt sült meg.



Nincsenek megjegyzések: