2009. augusztus 25., kedd

Túró rudi (kandynek ajánlva)



A túró golyó alap ötlete Dolce vita érdeme, én Trinitynél olvastam. Az igaz, hogy mostanában nem készülök gyerek zsúrra, de azonnal ki akartam próbálni. Az egyetlen ok, hogy imádom a túró rudit (gondolom nem csak én). Valóban remek csokis csemege. Nem bonyolult, egyetlen macerás része a csokimártogatás.



Hozzávalók 30 darabhoz:
50 dkg túró
5 evőkanál darált keksz
5-6 evőkanál méz
20 dkg étcsoki (lehetőleg 60% fölötti kakaó tartalmú)
én ízesítőnek 1 tasak bourbon vaníliás cukrot is tettem hozzá,
tortadara, vagy decor cukor a díszítéshez

Elkészítés: A hozzávalókat összegyúrjuk, golyókat vagy kis rudacskákat formázunk belőlük, fél órára mélyhűtőbe tesszük. Kihűlés után olvasztott csokiba mártjuk, megszórjuk a tortadarával vagy decor cukorral és rácson hagyjuk megdermedni.
Hűtőben tároljuk.

Nincsenek megjegyzések: