2013. szeptember 1., vasárnap

Vaníliás paleo puding



Puding tojásból és kókusztejből csokis és gyümölcsös variációban.

Második kísérlet, mert az elsőt tovább főztem mint kellett volna, így túró lett belőle :) Bosszantott a dolog, és még tojás fehérjéből is dupla adag maradt ki, a fehérjék felhasználásáról fog szólni a következő bejegyzésem. A túró sorsáról még nem döntöttem.




Hozzávalók:

4 tojássárgája,
2 dl kókusztej,
1 evőkanál nyírfacukor,
őrölt vanília
gyümölcs és/vagy csokidarabok

A négy tojássárgáját jó alaposan kikevertem a nyírfacukorral és a kiskanálnyi őrölt vaníliával. Közben a kókusztejet felfőztem, ha sűrű nyugodtan tehetsz hozzá vizet. Levettem a tűzről és kanalanként, folyamatos keverés mellett a tojáshoz adagoltam. Visszatettem a tűzre és sűrűre főztem.
Időben kb. 15 perc, amikor elkezd sűrűsödni, már érdemes levenni a tűzről, mert gyorsan túrót tudsz belőle készíteni :)
Ebből a mennyiségből 4 adag lett. Poharakba apróra kockázott barackot, szőlőszemeket és magas kakaótartalmú csokit szórtam és ráöntöttem a pudingot. Hűtőben két óra alatt megdermedt és besűrűsödött.

Nincsenek megjegyzések: